Ćwiczenia z twisterem

Już jakiś czas temu wyciągnęłam zza szafy pamiętający jeszcze moje lata młodości (i świetności:P ) identyczny jak ten poniżej


Jako że leżał i leżał to przydałoby się go trochę okurzyć i sprawdzić czy nadal się kręci. Znalazłam link dla początkujących z twisterkiem. Można ćwiczenia sobie urozmaicać.

Ćwiczenie 1
Stojąc przodem do ściany ręce oprzeć i wykonywać ruch od pasa w dół. Klatka piersiowa pozostaje w tej samej pozycji.

Ćwiczenie 2
Jak wyżej tylko lekko uginamy nogi w stawach kolanowych.

Ćwiczenie 3
Kolejna modyfikacja ćwiczeń przy użyciu twistera i krzesła. Stawiamy urządzenie na krześle, siadamy na nim i obracamy zarówno ręce jak i nogi. Ćwiczenie to jest pokazane na filmiku niżej.




W liceum kręciłam pupeczką około 15-20 minut dziennie przed tv zazwyczaj (przynajmniej nie było, że leżę na kanapie i nic nie robię :P ). Jeżeli chodzi o moje obecne doświadczenia z tym urządzonkiem będę pisać na bieżąco.

KRĘĆMY SIĘ!!!

Brak komentarzy: